אודות התכנית
ההתמחות בשיווק, פרסום ודיגיטל במסגרת תוכנית התואר הראשון בלימודי מנהל עסקים תעניק לכן ולכם את הידע והניסיון הדרושים להשתלבות בעולם השיווק הדינמי - על כל תפקידיו. אנו מכשירים את מנהלי השיווק, המותג והמכירות הטובים ביותר בישראל, וההוכחה לכך היא מאות הבוגרים והבוגרות שלנו המשמשים כתפקידים בכירים בעולמות אלו בכל ענפי התעשייה.
מרחב חדש - שיווק חדש
תכנית הלימודים מספקת מענה עדכני לשינויים המתרחשים בעולם השיווק בקרב הצרכנים, בקרב המותגים והפלטפורמות השיווקיות השונות. הלימודים משלבים רקע תאורטי לצד קורסים וסדנאות מעשיים רבים המספקים לסטודנטים ולסטודנטיות מגוון הזדמנויות לצבור ניסיון מקצועי הרלוונטי לשוק המקומי והבינלאומי. בהתמחות מעמיקים בנושאים של מיתוג ופרסום, קמעונאות וסחר, מחקר שיווקי, חוויית לקוח ועולם השיווק הדיגיטלי. כמו כן, ניתן דגש גם על לימודי פרסום וקריאייטיב, וההתמחות כוללת קורסים בתחום המדיה, ההפקה, הארט והקופירייטינג.
יד ביד עם התעשייה
כסטודנטיות וסטודנטים שלנו תוכלו להנות משיתופי פעולה הדוקים של המחלקה לשיווק פרסום ודיגיטל עם גופים מובילים בתעשייה, הנוטלים חלק בפרויקטים שונים ומלווים את הסטודנטיות והסטודנטים במהלך התואר. שיתוף פעולה זה מגיע לשיאו בפרויקט הגמר שבו הסטודנטים יוצרים פרויקט על בסיס "בריף" הניתן מהשטח: חברות מסחריות מאתגרות את הסטודנטים והסטודנטיות ואלו מייצרים עבורם פתרונות שיווקיים, שרבים מהם אף מיושמים בהמשך על ידי החברות. מגוון רחב של חברות השתתפו בפרויקט הגמר לאורך השנים, החל מעמותות ועסקים קטנים ועד לחברות מהגדולות במשק הישראלי.
מה עושים עם זה?
כסטודנטיות וסטודנטים במחלקה לשיווק ופרסום תרכשו מיומנויות שיציידו אתכן ואתכם ביכולת מקצועית רחבה ויישומית. כבוגרות ובוגרים תוכלו לעבוד במגוון רחב של תפקידים בתעשייה, בחברות פרסום, דיגיטל ומחקר ובפירמות מסחריות, בין השאר כאנשי קריאייטיב, מנהלי מותג, מנהלי קטגוריות, מנהלי שיווק, אנשי יחסי ציבור, מנהלי מדיה, מנהלי דיגיטל, תפקידים שונים בתחומי ה-BIG DATA ,BI ועוד.
משך התוכנית - 3 שנים
*ההתמחות אינה מצויינת בתעודת התואר.
בואו להיות חלק מתוכנית לימודים:
מידע חשוב
-
מתי מתחילים02.11.25
-
תכנית לימודים לדוגמהלמידע נוסף
מדווחים מהשטח
-
הצגת פרויקטי גמרפרויקט הגמר מביא לידי ביטוי יכולות מתקדמות וקוהרנטיות של הסטודנטים והסטודנטיות. לקוחות מסחריים שהציגו בריפים אמיתיים קיבלו תשובות רציניות מקצועיות ומבוססות מחקר.קראו עוד
-
פרקטיקה ואקדמיה- פרויקט בשיתוף פעולה עם אדידסשיתוף פעולה ייחודי וארוך שנים של המותג הבינלאומי אדידס עם המחלקה לשיווק בפקולטה למנהל עסקים, הוליד גם השנה פרויקט מעניין עבור צוותי סטודנטיות וסטודנטים שהתבקשו לתת ביטוי לשילוב של המותג אדידס עם העיר תל אביב על ידי עיצוב חולצות.קראו עוד
-
מועדון השיווק MADמועדון השיווק המשמש כמרחב עשייה מגוון הוא פרי יוזמתם של הסטודנטיות והסטודנטים בתמיכת המחלקה ובשיתוף פעולה עם אגודת הסטודנטים.ות. המועדון יוזם פעילויות, הכשרות, ימי עיון, סיורים ועוד. במועדון פעילים סטודנטיות וסטודנטים מהמחלקה לשיווק ומבתי ספר נוספים במכללה, כך שהם גם מרחיבים את מעגל ההיכרויות המקצועיות והחברתיות שלהם.
-
עוד זוויתפלטפורמה שבה סטודנטים מראיינים סטודנטים ואנשי סגל ומאירים זוויות פחות מוכרות שלהם. הסטודנטיות והסטודנטים נהנים מהכשרה באומנות הריאיון, בד בבד עם חשיפה אישית נרחבת.
-
פרויקט גמרבפרויקט הגמר הסטודנטיות והסטודנטים יוצרים פרויקט על בסיס "בריף" הניתן מהשטח. חברות מסחריות מאתגרות את אותם והם מייצרים עבורם פתרונות שיווקיים מוערכים. מגוון רחב של חברות השתתפו בפרויקט הגמר, החל מעמותות ועסקים קטנים כדוגמת "מעגל נשים" ו"גרפיטיול" ועד לחברות גדולות כגון יוניליוור, שטראוס, קסטרו, ועוד.קראו עוד
-
זיק יחידה לחדשנותבמחלקה לשיווק פועלת יחידה לחדשנות. השיווק עומד בחזית החדשנות המסחרית, וביחידה זו מתבצעים
האקתונים מקצועיים עם מגוון חברות מסחריות.
היחידה מכשירה את הסטודנטיות והסטודנטים בשיטות מתקדמות בתחום החשיבה ההמצאתית, google by Sprint, thinking Design, SIT ועוד, וכך מעניקה להם כלים מתקדמים ויישומיים לשוק העבודה. -
דיגיטל YDOהכשרת בוגרינו בתחום השיווק הדיגיטלי מתפרשת על פני שלוש שנות הלימוד. בשנה א' – קורס מבוא, בשנה ב' – סדנה המכשירה את המשתתפים בבניית קמפיין במספר פלטפורמות ואסטרטגיה דיגיטלית כוללת ובשנה ג' – היכרות עם הכלים המתקדמים של Automation Marketing. בתום ההכשרה בת שלוש השנים נעניק לבוגרי המחלקה תעודת Officer Digital Young המלמדת על ההכשרה הרחבה והמגוונת בתחום הדיגיטל. בשנים האחרונות הפך הדיגיטל לקרש קפיצה עבור אנשים צעירים. ההיכרות עם התחום היא משאב נדרש מאד בשוק ואנו מכשירים את בוגרינו כך שיוכלו לפעול (גם במהלך התואר) בשוק הדיגיטלי כבסיס להתפתחות עתידית.