-
סדנה בשיתוף "פלייטיקה"האם אנשי פרסום צריכים להיות אנליטיים? איך קריאטיביות משתלבת עם אנליזה? את התשובות לשאלות האלו ועוד הרבה נוספות גילו הסטודנטיות והסטודנטים של בית הספר לתקשורת בפרוייקט מיוחד שהתקיים בחברת ההייטק "פלייטיקה".
קראו עוד -
האקתון עם סמסונג10,000 ש"ח מלגה לצוות שזכה בקמפיין המצטיין על ידי צוות השיווק של סמסונג.
האתגר: פיצוח הקריאייטיב הנכון בפניה לדור ה Z. -
האקתון עם חברת הפניקס5 צוותים שרוצים לצאת Smart ב 10 שעות בלבד.
האתגר: איך מוצאים קהלים חדשים למוצרי ביטוח רכב מתקדמים. -
האקתון בפיג'מה עם דלתאזה היה מאד קרוב ללילה לבן...מזל שהיינו בפיג'מות.
האתגר: מהו הסיפור התקשורתי של הדור הבא של הפיג'מות. -
ספיד קמפיין חברתי בזוםלרגל יום המעשים הטובים, 200 סטודנטים פוגשים 7 עמותות.
האתגר: מבריף לקמפיין בארבע שעות בלבד.
-
סדנה עם מקאןפרסום: איך עושים את זה בגדול, בהנחיית הצוות המקצועי של משרד הפרסום המוביל מקאן ת"א.
-
סדנת משפיעניםלהתמחות בתחום המשפיע ביותר על העשייה השיווקית - המשפיענים, עם חברת הדאטה Humanz.