שיתוף פעולה ייחודי עם חברת הגיימינג 'פלייטיקה'
האם אנשי פרסום צריכים להיות אנליטיים? איך קריאטיביות משתלבת עם אנליזה? את התשובות לשאלות האלו ועוד הרבה נוספות גילו הסטודנטיות והסטודנטים של בית הספר לתקשורת בפרוייקט מיוחד שהתקיים בחברת ההייטק 'פלייטיקה'.
במסגרת שיתוף פעולה ייחודי של בית הספר לתקשורת עם חברת הגיימינג 'פלייטיקה', התקיימו מספר סדנאות מבית 'פלייטיקה' שמטרתן להכשיר את הסטודנטים.ות לתפקידים מבוקשים בהייטק.
במסגרת הפעילות הסטודנטיות והסטודנטים למדו על מודיעין תחרותי, בסיס של עולמות המרקטינג והגיימינג, מחקר בגיימינג, סקרו את תפקידו של מנהל הקמפיינים, מיכאל וויסקון, ובנו תכנית שיווקית להשקת משחק חדש בשם "merge stories".
במפגשים הציפו את הייחודיות של מחלקת המרקטינג ב'פלייטיקה', וכיצד צוות האנליזה תומך בפעילותה המורכבת והנרחבת של המחלקה במדידה וניתוח של הערוצים השונים, מחוץ למשחק ובתוכו על מנת להבין את התנהגות השחקנים המתקינים ואפקטיביות ההשקעה.
בנוסף לכל זה, הסטודנטיות והסטודנטים נהנו מהרצאה מרתקת של יובל פלמן, פסיכולוג חברתי המתמחה בתחום הגיימינג, על סוגי מחקרים רלוונטיים מתחום הפסיכולוגיה, מקרי בוחן ומבוא לפסיכולוגיית השחקן- איך פסיכולוגיית השחקן קשורה בכלל לשיווק, מה הקשר לדופימין ואיך כל זה קשור למוטיבציה מבוססת פרסים.
במהלך הסדנאות היה הרבה אקסל, קצת קריאייטיב, קורטוב של פסיכולוגיה ובעיקר חוויה בלתי נשכחת וחלון הזדמנויות להציץ לעולם התקשורת והגיימינג שמחכה לבוגרי ובוגרות בית הספר לתקשורת.
תודה ל'פלייטיקה' על אירוח מושלם ועל שיתוף פעולה מנצח.