לימודי תוכן, טלוויזיה ודיגיטל
בעולם בו גוברת הדרישה לאנשי ונשות תוכן היודעים לייצר תוכן משלב הרעיון ועד שלב ההפקה, עבור מגוון פלטפורמות, נדרשת הכשרה מקיפה המעניקה ללומדים ידע תיאורטי, ידע מעשי והבנה מעמיקה של עולם התקשורת המקומי והבינלאומי.
התוכנית לתואר ראשון בתקשורת בהתמחות תוכן, טלוויזיה ודיגיטל היא תוכנית לימודים רב-תחומית המכשירה את הסטודנטים והסטודנטיות למשרות בתחומי התוכן והסטוריטלינג בפלטפורמות מגוונות. במסגרת התוכנית הם מתנסים בלמידה אקטיבית, פתרון בעיות מורכבות, חשיבה ביקורתית, יצירתיות ויזמות, ומייצרים תיק עבודות הכולל פרויקטים רבים המכינים אותם להשתלבות במגוון תפקידים בתעשיית התקשורת ותעשיות נוספות.
במהלך התואר עושים הסטודנטים והסטודנטיות שימוש בכלי AI מגוונים ולומדים כיצד להשתמש בהם לצורך יצירת סרטונים, כתיבה, פיתוח פורמטים, הפקה, יזמות דיגיטלית, יצירת תוכן לסושיאל ועוד.
למי מיועדת התוכנית בתוכן, טלוויזיה ודיגיטל?
- לאנשים שאוהבים את העולם התוסס של הקריאייטיב, התוכן וההפקה.
- לכל מי שיוצר ורוצה לפתח את עצמו כיוצר ברשתות החברתיות; יוטיוב, טיקטוק ופלטפורמות חדשות נוספות.
- למי שאוהבים את עולמות התסריטאות, עריכת הוידאו, הצילום, הכתיבה וההפקה.
- לכל מי שקיים בו הדחף לפתח תוכן חדש למדיה הטלוויזיונית והדיגיטלית.
מה תוכלו לעשות בסיום התואר?
מתוך 7,500 הבוגרים והבוגרות של בית הספר לתקשורת, רבים התברגו בעשורים האחרונים במגוון רחב של תפקידים בעולמות התוכן וההפקה: מגוון תפקידים בתחומי החדשות (ביניהם כעורכי טלוויזיה ועיתונות, כתבי חדשות עטורי פרסים), מנכ"לים של חברות תוכן, יוצרי תוכן עצמאיים ויזמי תוכן בתחום הדיגיטל וההייטק.
מידע חשוב
-
תוכנית לימודים לדוגמהלמידע נוסף
-
בית הספר לתקשורתלמידע נוסף
תנאי קבלה
קבלה אוטומטית |
קבלה על תנאי |
מסלול בגרות: ממוצע בגרות משוקלל מציון 90 ומעלה ומעבר ראיון קבלה. | מועמדים שאינם עומדים בתנאי הקבלה האוטומטית מוזמנים להגיש את מועמדותם ולפנות לצוות מרכז הרישום לצורך בדיקת אפיקי הקבלה על תנאי. |
מסלול בגרות ופסיכומטרי: ממוצע בגרות משוקלל מציון 85 ומעלה, ציון פסיכומטרי 550 ומעלה, עמידה בציון המשוקלל הנדרש במוסד (בגרות ופסיכומטרי) ומעבר ראיון קבלה. או: ממוצע בגרות משוקלל מציון 80 ומעלה, ציון פסיכומטרי 600 ומעלה, עמידה בציון המשוקלל הנדרש במוסד (בגרות ופסיכומטרי) ומעבר ראיון קבלה. |
*מועמדים שאינם עומדים בתנאי הקבלה על תנאי יכולים להירשם למסלול המכינה (בכפוף לעמידה בתנאי הקבלה למכינות). |
תואר ראשון בתקשורת לאקדמאים: זכאות לתואר ראשון ממוסד אקדמי המוכר בישראל ומעבר ראיון קבלה. |
*קבלה בתנאים מקלים – מתווה חרבות ברזל: לפרטים נוספים לחצו כאן>>
AI בתואר ראשון בתקשורת
-
תואר ראשון בתקשורתבמהלך התואר תעשו שימוש בכלי AI כגון: צ'אט GPT MIDJOURNY, SlidesAI, Looka ותסתייעו בהם לצורך יצירת סרטונים, כתיבה, פיתוח פורמט, הפקה, פרסום ועוד. כמו כן, תקחו חלק בפרוייקטי הגמר שבהם מושם דגש על יזמות דיגיטלית.
למה ללמוד אצלנו?
מה עוד מצפה לך?
בוגרים מספרים
הרבה מעבר לתואר
רוצה לדעת עוד?
לימודי תואר ראשון בתקשורת בהתמחות תוכן ויצירה מכשירה את הסטודנטים לפעול, להתמחות ולנהל במגוון רחב של עולמות תוכן ויצירה בהם טלוויזיה, עיתונות ועולמות הדיגיטל. היא מאפשרת לסטודנטים לרכוש כלים ומיומנויות מקצועיות דוגמת תסריטאות, תחקיר, ראיון, פיתוח פורמטים ועוד, כל זאת כדי שיוכלו גם לספר סיפור (story telling) וגם למכור אותו (story selling). אין פלא שאנשי התוכן והיצירה נחשבים לקוסמים של עולם התקשורת. הם האחראים על הפורמט הטלוויזיוני, על התחקיר העיתונאי, על הסרט, הסדרה, על המהלך הדיגיטלי. הם האנשים שבונים, מפתחים ומייצרים את הסיפורים שעומדים במרכז כל מסר תקשורתי.
אנו מאמינים כי כל סטודנט צריך לצבור ניסיון ו"תיק עבודות" כבר במהלך הלימודים ובכך ליצור יתרון תחרותי כאשר הוא נכנס לשוק העבודה. ניסיון זה נצבר באמצעות הסדנאות המעשיות הרבות המועברות בבית הספר, שחלקן מתקיים בשיתוף פעולה עם גופים מובילים בתעשייה. מטלות הגמר בסדנאות אלו מניבות תוצרים הנכנסים היישר לתיק העבודות שלכם בתום הלימודים.
ייחודה של תכנית הלימודים שלנו היא בכך שהיא פותחת אפשרויות תעסוקה רבות. בוגרי בית הספר לתקשורת ממלאים מגוון עצום של תפקידים בארגוני תקשורת הפועלים בתחומים שונים. כך לדוגמה, הסטודנטים משתלבים במשרדי פרסום מסורתיים וחדשים בתחומים השונים (אסטרטגיה, קריאיטיב, ניהול מותג, תקציבאות ועוד), במשרדי יחסי ציבור, בערוצי טלוויזיה, בחברות הפקה, בעיתונים מודפסים ומקוונים, בחברות דיגיטל ועוד. אפשר למצוא את הבוגרים שלנו מנהלים חברות ענק, משמשים כעיתונאים חוקרים בטלוויזיה, מנחי תכניות בידור, יזמים של חברות סטארט-אפ מצליחות ועוד. במובן הזה, בית הספר לתקשורת של המסלול האקדמי המכללה למינהל הוא "פותח הדלתות" האולטימטיבי למגוון נרחב ומגוון של קריירות אפשריות בתחום הדיגיטל, התקשורת והניהול.
אנחנו מאמינים שלקריירה צריך לדאוג כבר במהלך הלימודים ואין דרך טובה יותר להתחיל מאשר לעבוד בארגון תקשורת. משום כך, הוקם בבית הספר "מדור התנסות מעשית" שכל תפקידו הוא לחבר סטודנטים לארגוני תקשורת, מהקטנים ועד הגדולים ביותר בישראל, בהם הסטודנטים מועסקים במסגרת "התנסות מעשית" שהיקפה 100 שעות. מהניסיון שלנו, חלק לא מבוטל מאותם ארגונים שוכר את הסטודנטים בסוף ההתנסות המעשית כעובדים מן המניין.