אודות התכנית
.M.B.A - התמחות בשיווק ודיגיטל
התמורות והשינויים בעולם העסקי מושפעים מההתפתחות הטכנולוגית אותה אנו חווים בכל תחומי החיים. הטכנולוגיה מחייבת בחדשנות מתמדת ומזמנת סינרגיה בין הדיספלינות השונות.
הפקולטה למנהל עסקים מציעה התמחות המשלבת חשיבה שיווק אסטרטגית למיומנויות טכנולוגיות דיגיטליות. ההתמחות מקנה מיומנויות בתחום החשיבה ההמצאתית, הדיגיטל והחדשנות. התמחות זו, הנלמדת במסגרת לימודי התואר השני במנהל עסקים מעניקה לסטודנטיות ולסטודנטים אפשרות לממש את הפוטנציאל האישי, התעסוקתי והאקדמי מהאינטגרציה בין תחומים אלו.
השיווק, שהיה בעבר אחד מתחומי הפעילות בארגון, הפך למרכזי ולתחום המתווה את האסטרטגיה העסקית של ארגונים. המהפכה המקוונת, בכלל זו של הבינה המלאכותית, היא בליבת החשיבה של ארגונים ומנחה אותנו גם בהכשרת המוסמכים. התכנית שמה דגש על מגוון תחומים המצויים היום בקדמת השיח בתעשייה ובוחנת אותם מזווית עדכנית ויישומית. חדשנות, קמעונאות, פרסום, חוויית לקוח ועוד נבחנים לעומק גם מהפריזמה שמציעה הבינה המלאכותית.
ההתמחות מתמקדת בחמישה תחומים מרכזיים:
אסטרטגיה וחדשנות - מודלים אסטרטגיים לצד כלים עדכניים דוגמת Design Thinking.
דיגיטל, בינה מלאכותית ומיומנויות מחקר עיסקי / רישתי - השינויים הטכנולוגיים והשפעתם על הפירמות, התנהגות הצרכן, שרשרת ההפצה, עולם השיווק, הפרסום, המכירות ועוד.
קמעונאות - עולמות הסחר והקמעונאות הם מהמובילים את תהליכי השינוי של העולם המסחרי. הסחר האלקטרוני, קהילות מסחריות והדרישה לפעילות מרובת ערוצים נבחנים לעומק.
גישות מתקדמות ופוסט מודרניות - רשתות חברתיות, גיוס המונים, כלכלה חדשה ושאר הרכיבים המשרטטים את המחר והבועטים בעולם הישן.
חשיבה יצירתית ויזמית - אנשי השיווק שמתמודדים מידי יום עם הצורך להתאים את עצמם לשינויים לקהלים ולאתגרים מסחריים פוגשים במסגרת ההתמחות כלים יישומים והתנסות מעשית בתחומים אלו
משך התכנית - 3 סמסטרים.
*ההתמחות אינה מצויינת בתעודת התואר.
מידע חשוב
-
מתי מתחילים03.11.24
מדווחים מהשטח
-
עוד זוויתפלטפורמה שבה סטודנטיות וסטודנטים מראיינים סטודנטים ואנשי סגל ומאירים זוויות פחות מוכרות שלהם. הם נהנים מהכשרה באומנות הריאיון, בד בבד עם חשיפה אישית נרחבת.
-
זיק יחידה לחדשנותבמחלקה לשיווק פועלת יחידה לחדשנות. השיווק עומד בחזית החדשנות המסחרית, וביחידה זו מתבצעים האקתונים מקצועיים עם מגוון חברות מסחריות. היחידה מכשירה את הסטודנטיות והסטודנטים בשיטות מתקדמות בתחום החשיבה ההמצאתית, Design Thinking ,SIT ועוד. כך מעניקה להם כלים מתקדמים ויישומיים לשוק העבודה.