דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לרישום ומידע נוסף השאירו פרטים

אודות התכנית

.M.B.A - התמחות בשיווק ודיגיטל

העולם העסקי משתנה באופן תדיר ובמהירות, בין השאר כתוצאה משינויים טכנולוגיים. השיווק, שהיה בעבר אחד מתחומי הפעילות בארגון, הפך למרכזי ולתחום המתווה את האסטרטגיה העסקית. השינויים האלו מחייבים תפיסה חדשנית ויצירת סינרגיה בין תחומי פעילות מרובים.

ההתמחות בשיווק ודיגיטל, הנלמדת במסגרת תוכנית התואר השני במנהל עסקים, משלבת חשיבה שיווקית-אסטרטגית ומיומנויות טכנולוגיות ודיגיטליות. ההתמחות שמה דגש על מגוון תחומים המצויים היום בקדמת השיח בתעשייה ובוחנת אותם מזווית עדכנית ויישומית. ככזו היא מעניקה כלים ומיומנויות בכל תחומי הניהול ומכשירה את הלומדות והלומדים לתפקידים מגוונים בכל ענפי המשק. הבוגרים והבוגרות משתלבים בתפקידים מבוקשים בשוק העבודה, בתחומים דוגמת פרסום, מחקר, מיתוג, דיגיטל, Automation ועוד.


ההתמחות מתמקדת בחמישה תחומים מרכזיים:

אסטרטגיה וחדשנות - היכרות עם מודלים אסטרטגיים לצד כלים עדכניים דוגמת Design Thinking.
דיגיטל, בינה מלאכותית ומיומנויות מחקר עיסקי / רישתי - בהתמחות מעמיקים באופן שבו משפיעים השינויים הטכנולוגיים על פירמות, התנהגות הצרכן, שרשרת ההפצה, עולם השיווק, הפרסום, המכירות ועוד.
קמעונאות - עולמות הסחר והקמעונאות הם מהמובילים את תהליכי השינוי של העולם המסחרי. הסחר האלקטרוני, קהילות מסחריות והדרישה לפעילות מרובת ערוצים נבחנים לעומק במסגרת ההתמחות.
גישות מתקדמות ופוסט מודרניות - רשתות חברתיות, גיוס המונים, כלכלה חדשה ושאר הרכיבים המשרטטים את המחר והבועטים בעולם הישן.
חשיבה יצירתית ויזמית - אנשי השיווק, שמתמודדים מידי יום עם הצורך להתאים את עצמם לשינויים לקהלים ולאתגרים מסחריים, פוגשים במסגרת ההתמחות כלים יישומים ומתנסים בתחומים אלו.


קשר הדוק עם התעשייה

סגל המרצים והמרצות בהתמחות מביא עמו ניסיון עשיר במגוון תחומים - קמעונאות, פרסום, מדיה דיגיטלית, חכמת ההמונים ועוד. בנוסף, מקיימת הפקולטה למנהל עסקים קשר הדוק עם התעשייה, המתבטא בין היתר בהרצאות אורח של אנשי ניהול מובילים בתחום השיווק והפרסום, והזדמנויות מגוונות לצבירת ניסיון מעשי.


משך התכנית - 3 סמסטרים.

*ההתמחות אינה מצויינת בתעודת התואר.

מידע חשוב

  • מתי מתחילים
    03.11.24
  • יום ג' (בזום) + יום ו' (פרונטלי בקמפוס)
  • •תואר ראשון ממוסד אקדמי המוכר בישראל בציון ממוצע של 80 ומעלה.
    •רו''ח/עורכי דין - תואר ראשון ממוסד אקדמי המוכר בישראל בציון ממוצע של 75 ומעלה.
    •בוגרי תואר ראשון בתחום הכמותי ממוסד אקדמי המוכר בישראל בציון ממוצע של 76 ומעלה.
    •זכאות לתואר שני ומעלה ממוסד אקדמי המוכר בישראל.

    ** מועמדים שאינם עומדים בתנאי הקבלה יגישו מועמדות שתישקל על-ידי ועדת הקבלה בפקולטה.

מדווחים מהשטח

  • עוד זווית

    פלטפורמה שבה סטודנטיות וסטודנטים מראיינים סטודנטים ואנשי סגל ומאירים זוויות פחות מוכרות שלהם. הם נהנים מהכשרה באומנות הריאיון, בד בבד עם חשיפה אישית נרחבת.
  • זיק יחידה לחדשנות

    במחלקה לשיווק פועלת יחידה לחדשנות. השיווק עומד בחזית החדשנות המסחרית, וביחידה זו מתבצעים האקתונים מקצועיים עם מגוון חברות מסחריות. היחידה מכשירה את הסטודנטיות והסטודנטים בשיטות מתקדמות בתחום החשיבה ההמצאתית, Design Thinking ,SIT ועוד. כך מעניקה להם כלים מתקדמים ויישומיים לשוק העבודה.

למה ללמוד אצלנו?

מסלול הלימודים מותאם למי שרוצים וצריכים לשלב לימודים עם קריירה. התוכנית כוללת יום לימודים בזום (בשעות אחר הצהריים) ויום של לימודים פרונטליים בימי שישי
ההתמחות מספקת מענה שלם ומקיף לכל מי שמעוניינים להמשיך ולפתח קריירה בעולמות השיווק ולכל מי שנדרשים להבנה שיווקית-אסטרטגית בתפקידים אותם הם ממלאים
ההתמחות מעמיקה בתחומי הקמעונאות המסורתית והמקוונת, חווית הלקוח MarTech (Marketing Automation), ואף נוגעת בעולמות יצירתיים כמו Design Thinking ,Google Sprint וסטוריטלינג
המרצים בהתמחות הם אנשי מקצוע מובילים בתחומם, והחיבור ההדוק של הפקולטה לתעשייה מאפשר לנו להביא ערך אמיתי לסטודנטים ולסטודנטיות שלנו ולתעשייה עצמה

רוצים לקרוא עוד על ההתמחות בשיווק ואסטרטגיה

כניסה לבלוג