דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לרישום ומידע נוסף השאירו פרטים

Lightico

מיזם שפותח במסגרת המחזור השני של תכנית המאיץ, המציע פתרון מבוסס ענן עבור מוקדי שירות ומכירה ליצירת אינטרקציה רציפה של הלקוח מול הארגון

פתרון מבוסס ענן עבור מוקדי שירות ומכירה אשר יעזור לארגונים ליצור רציפות באינטראקציה של הלקוח מול הארגון.

הפתרון המוצע מנטר את התנהגות הלקוח בערוצי השירות והמכירה העצמאיים ברשת (אתר אינטרנט, אפליקציה וכיוב'), ומאפשר יצירת חווית שיחה ייחודית וחדשנית ישירות מערוצים אלו ולא דרך חייגן הטלפון הרגיל.
בשל העובדה שהשיחה נוצרת מתוך דפדפן האינטרנט, המערכת מאפשרת את העברת נתוני הגלישה של הלקוח ונתונים נוספים ישירות לנציג הארגון ובנוסף יוצרת ערוץ תקשורת שיתופי בין הלקוח לנציג שיאפשר העברת קבצים, חתימה אלקטרונית על חוזים, שיחת וידאו ושיתוף מסך.

המיזם פותח במסגרת המחזור השני של תכנית המאיץ והמערכת הושקה בשנת 2015.

כיום החברה משרתת בהצלחה מוקדי שירות לקוחות של ארגונים מתחום הביטוח, פיננסים ועוד ונמצאת בשלבי גיוס ראשון לצורך התפתחות בזירה הבינלאומית.