אקדמיה ופרקטיקה- פרויקט מיוחד בשיתוף המותג הבינלאומי "אדידס"
שיתוף פעולה ייחודי וארוך שנים של המותג הבינלאומי "אדידס" עם המחלקה לשיווק בפקולטה למנהל עסקים, הוליד גם השנה פרויקט מעניין עבור צוותי סטודנטיות וסטודנטים שהתבקשו לתת ביטוי לשילוב של המותג עם העיר תל אביב על ידי עיצוב חולצות.
שישה צוותים המורכבים מסטודנטיות וסטודנטים לתואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ופרסום דיגיטלי, בית הספר לתקשורת ובית הספר לעיצוב, הגיעו לקו הגמר, ונבחרו להדפסה חמישה עיצובים של שלושה צוותים.
החולצות, המשווקות בחנות הדגל בדיזנגוף, זוכות להצלחה גדולה במכירות וברמת העניין שהן מעוררות. דומה כי הסטודנטיות והסטודנטים במבט עדכני וצעיר הצליחו לפצח בריף מורכב של אחד המותגים המובילים בענף.
עבור חברת אדידס, המעורבות בקהילה ושיתופי פעולה הם חלק מפעילותה ומתפיסת העולם של המותג ומכאן החיבור הטבעי למכללה, ולמעשה שיתוף הפעולה בין הגופים נמשך כבר מספר שנים. הסטודנטיות והסטודנטים ניצלו את ההזדמנות שהם קיבלו ועכשיו העיצובים שלהם מודפסים בגאווה על החולצות.
תודה למנכ"ל אדידס, טיבו דוראנד, לליאור טמסוט, מנהל בכיר מחלקת מיתוג וחוויית צרכן באדידס, לשירה ברזל ולד"ר גילה אורן, מהמחלקה לשיווק ובעיקר לכל הסטודנטיות והסטודנטים, אלו שזכו ואלו שאולי יזכו בשנה הבאה.