מי אנחנו?
בית הספר לחינוך במכללה למינהל מציע תואר בחינוך המעניק לבוגריו כלים וידע לעסוק בחינוך בלתי פורמלי לצד הוראה ולמידה.
הגישה החדשנית שלנו משלבת באופן הוליסטי גוף ונפש לצד מיומנויות טכנולוגיות ומעשיות מגוונות הנדרשות בעולם העבודה והחינוך כיום.
אנו מכשירים את בוגרינו למנעד רחב של עיסוקים בחינוך מהוראה, דרך הדרכה וליווי פרטני ועד עבודה קהילתית. אנו שמים דגש על למידה רגשית וחברתית (SEL), ליווי, אבחון, הדרכה ותמיכה לבעלי צרכים מיוחדים ולקידום ילדים ונוער בסיכון. לצד הלימודים התאורטיים אנו מקיימים סדנאות חווייתיות לפיתוח עצמי ומקצועי כמו מיינדפולנס, תזונה ובריאות, קיימות וסביבה, הנחיית קבוצות ועוד.
מטרת התוכנית
מטרת התכנית היא להכשיר את בוגריה באמצעות ידע אקדמי מעודכן וחדשני, להפוך לאנשי מקצוע בעלי כישורים ניהוליים-חינוכיים מן המעלה הראשונה, ולעודד אותם להתקדם לתואר שני - בייעוץ חינוכי או בתחומים אחרים. בוגרי תואר בחינוך יוכלו להשתלב בהצלחה במערכות
החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי, המחפשות עובדים משכילים ומיומנים הקשובים לצורכי כל ילד ומסוגלים לתת מענה למכלול קשייו.
מה אפשר לעשות עם תואר בחינוך ולמי התואר מיועד?
למעוניינים בתעודת הוראה ניתן להמשיך לתוכנית מקוצרת ללימודי תעודת הוראה במכללת תלפיות. למעוניינים להמשיך לתואר שני בייעוץ חינוכי ובמגוון תחומי טיפול וייעוץ נוספים. למיועדים להשתלב בתפקידי ניהול בחינוך הלא פורמלי, ובמערכות ציבוריות כגון מחלקות חינוך בעיריות וכיזמים בעמותות שונות במסגרות לגיל הרך ובחינוך המשלים. למעוניינים להתפתח בשדה הקהילתי והחברתי במרכזים קהילתיים ועירוניים, במרכזי תרבות, במרכזים לגיל השלישי ובמחלקות נוער וצעירים.
ומה מעבר?
הסטודנטים ללימודי תואר ראשון בחינוך נהנים מחוויית לימודים מעצימה ומעוררת השראה, לצד חיי חברה ופעילויות מגוונות, המאפשרים להם, בין השאר, להשתלב במועדונים שונים, להצטרף למשלחות הומניטריות בחו"ל, להשתתף וליזום פרויקטים למען הקהילה. לצד התכנים האקדמיים ייהנו הסטודנטים מתכנית ה- Booster Career של המכללה – סדרת קורסי בחירה המקנים למשתתפים בהם תעודות מקצועיות כבר במהלך השנה השנייה ללימודים, והמסייעים בהשתלבות מהירה בשוק העבודה.
הסטודנט במרכז
הקמפוס בבני ברק עמיד את הסטודנט במרכז בכך שמעניק יחס אישי לכל סטודנט, נותן מענה לסטודנטים עם צרכים מיוחדים ומאפשר נגישות לסגל האקדמי והמינהלי.