דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לרישום ומידע נוסף השאירו פרטים
התמחויות המאפשרות לסטודנטים להשתלב כמתמחים בחברות מובילות במשק, סדנאות והאקתונים בשילוב בכירים בתעשייה, מרכז השמה וניהול קריירה המלווה אתכם לאורך כל הדרך להצלחה

זו הדרך שלנו

במסלול האקדמי המכללה למינהל אנחנו מאמינים במשאב הכי יקר שלנו, בסטודנטים שלנו.
אנחנו מאמינים ביכולות שלהם, במוסר העבודה הבלתי-נגמר שלהם ובשאיפות הענקיות שלהם. אנחנו גם יודעים שבכדי לממש את אותן שאיפות, אנחנו מחויבים לייצר עבורם הזדמנויות ולפתוח בפניהם כמה שיותר דלתות לקריירה מצליחה.
לכן, החלטנו להתחייב לעצמנו שנקום כל בוקר במטרה לקדם את הסטודנטים, והבוגרים שלנו - לעזור להם להתחבר, לייצר קשרים מקצועיים ולהעניק להם במה בחברות המובילות במשק.

מה אנחנו עושים

אנחנו מתגאים בחיבור החזק שלנו לתעשייה.
אנו נמצאים בשותפות טבעית עם עשרות חברות מהמובילות במשק, שותפות שבאה לידי ביטוי במגוון תכניות בלעדיות שתכליתן להעניק דריסת רגל לסטודנטים שרוצים להגיע הכי גבוה שרק אפשר.
החל מסדנאות והאקאתונים המאפשרים לכם להדגים את יכולותיכם בפני בכירים בתעשייה, דרך מרכז להשמה וניהול קריירה ועד לסדרת התמחויות בארגונים החזקים במשק - אנחנו דואגים לפתוח לתלמידי ובוגרי המכללה למנהל את הדלת לצמרת. אתם כבר תיקחו את זה משם..

התמחויות בחברות מובילות

תכניות ההתמחות מאפשרות לסטודנטים להשתלב כמתמחים בחברות המובילות במשק.
כך הסטודנטים צוברים ניסיון רלוונטי ומקבלים הזדמנות אמיתית ליצור קשרים משמעותיים לעתידם המקצועי. קראו עוד על פרויקט ההתמחויות

המרכז לפיתוח קריירה

איך הופכים לאטרקטיביים עבור מעסיקים ברשתות החברתיות? איך משתמשים בחוזקות האישיות בעת חיפוש עבודה?
המרכז לפיתוח קריירה של המכללה למינהל מציע לסטודנטים מגוון כלים ייחודים שמסייעים להם בבניית הקריירה שלהם עוד במהלך הלימודים, ביניהם קורס חדש המספק מגוון כלים פרקטיים.
בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית במספר החרדים המשתלבים במסגרות אקדמיות שונות, במטרה לרכוש השכלה גבוהה.
הרצון של המוסדות האקדמאיים השונים כי מספר הסטודנטים ממגזר זה יעלה מחייב התייחסות מיוחדת לאתגרים עימם מתמודדת אוכלוסייה זו, כשאחד מהאתגרים המשמעותיים הוא הצורך של הסטודנטים החרדים לשלב בין לימודים, עבודה ומשפחה.
ברוב המקרים, מדובר בסטודנטים בוגרים יותר, בעלי משפחות, העובדים במשרה מלאה, כאשר חלק מהסטודנטים אף לומדים בישיבות במקביל ללימודיהם באקדמיה.

המודעות ההולכת וגוברת בשוק התעסוקה ליתרונות הרבים שיש לאוכלוסייה החרדית, הגבירו את הביקוש לעובדים חרדים, אך עדיין החסמים העומדים בפני מועמדים ממגזר זה אינם פשוטים.
כחלק מהשירות שנותנת המכללה למינהל לכל הסטודנטים שלה, הוקם גם בקמפוס החרדי בבני ברק מרכז לניהול קריירה שמלווה את הסטודנטים החרדים לאורך כל התהליך של מציאת פרנסה, כבר מהיום הראשון ללימודיהם.
המרכז מקיים הדרכה אישית צמודה בהכנה לראיונות עבודה וכתיבת קורות חיים, מפגשים עם בכירים בעולם העסקי, גישה למגוון משרות פנויות וירידי תעסוקה ממוקדים ועוד.