פרויקט המסכם את תכנית ההתמחות בשיווק, ומטרתו לשלב את הידע שהסטודנטיות והסטודנטים צוברים במהלך התואר עם עולם התעסוקה. הפרויקט מעניק להם הזדמנות להתמודד עם אתגרים מ"העולם האמתי". לשם כך, המחלקה לשיווק, פרסום ודיגיטל יוצרת שיתופי פעולה עם חברות מובילות במשק. שיתופי פעולה אלו מגיעים לשיאם בפרויקט הגמר שבו הסטודנטיות והסטודנטים יוצרים פרויקט על בסיס "בריף" הניתן מהשטח. במסגרת הפרויקט, מציבות החברות בפניהם אתגר שיווקי אמיתי עמו הם מתמודדים במהלך השנה ובסיומו מציגים את פרויקט הגמר.
במסגרת הקורס הסטודנטיות והסטודנטים עורכים סקרי שוק ומחקרים רלוונטיים, ועל בסיס הנתונים שעלו מגבשים רעיון. את עבודת הגמר הם מציגים בפני נציגי החברות בהם, סמנכ"לי שיווק, מנהלי שיווק ומותג, מנהלי קטגוריה ועוד.
בין החברות שהשתתפו עד כה: יוניליוור, נביעות (החברה המרכזית למשקאות קלים), קבוצת עזריאלי, ליימן שליסל, אדידס, טבע נאות, דנשר, אמריקן אקספרס, סטארקיסט, superbrands, ט.ר אלקטרו סטריאו ועוד.