דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לרישום ומידע נוסף השאירו פרטים
כיצד תורמים לימודי הניהול למי שבחרו במסלול התקשורת? אילו כלים רוכשים הסטודנטים בהתמחות? אילו סדנאות ייחודיות מציע המסלול? כיצד מסייע בית הספר לתקשורת לבוגריו להפוך לאטרקטיביים בשוק העבודה?
בית הספר לתקשורת מאמין שחיבור נכון עם תעשיית התקשורת לא מגיע בתום הלימודים אלא תוך כדי הלימודים. סגל המרצים של בית הספר מורכב מבכירי תעשיית התקשורת בתחומי הפרסום, השיווק, יחסי הציבור, הדיגיטל והם אלו שמלמדים את הסדנאות ומדי שנה מועברות מספר סדנאות בשיתוף פעולה הדוק עם חברות מובילות. סדנאות אלו מתקיימות במשרדיהן והמנהלים הבכירים שלהן מלווים את הסטודנטים לאורך הסמסטר. במהלך הלימודים הסטודנטים משתתפים בתחרויות מהירות, האקתונים, בהן הם מתמודדים עם אתגרים אמיתיים של המותגים הגדולים תוך שהם נדרשים להציג קמפיינים ותכניות מדיה אסטרטגיות. בנוסף, הסטודנטים לוקחים חלק ב"התנסות מעשית" בארגוני התקשורת הגדולים והמובילים בישראל. בשנה האחרונה ללימודים, נפגשים כל הסטודנטים בפרויקט הגמר עליו הם עובדים בצוותים המורכבים מסטודנטים שונים בעלי מיומנויות שונות מול לקוחות אמיתיים. התוצרים של פרויקט הגמר נכנסים לתיק העבודות של הסטודנטים שנצבר במשך שלוש שנים של עבודה יצירתית, מאתגרת ומרתקת.

קבלה אוטומטית:

מסלול בגרות: ממוצע בגרות משוקלל מציון 90 ומעלה ומעבר ראיון קבלה.

מסלול בגרות ופסיכומטרי: ממוצע בגרות משוקלל מציון 85 ומעלה, ציון פסיכומטרי 550 ומעלה, עמידה בציון המשוקלל הנדרש במוסד (בגרות ופסיכומטרי) ומעבר ראיון קבלה.

או: ממוצע בגרות משוקלל מציון 80 ומעלה, ציון פסיכומטרי 600 ומעלה, עמידה בציון המשוקלל הנדרש במוסד (בגרות ופסיכומטרי) ומעבר ראיון קבלה. 


תואר ראשון בתקשורת לאקדמאים:
זכאות לתואר ראשון ממוסד אקדמי המוכר בישראל ומעבר ראיון קבלה.

 

קבלה על תנאי:
מועמדים שאינם עומדים בתנאי הקבלה האוטומטית מוזמנים להגיש את מועמדותם ולפנות לצוות מרכז הרישום לצורך בדיקת אפיקי הקבלה על תנאי.

* מועמדים שאינם עומדים בתנאי הקבלה על תנאי יכולים להירשם למסלול המכינה (בכפוף לעמידה בתנאי הקבלה למכינות).


*קבלה בתנאים מקלים – מתווה חרבות ברזל: לפרטים נוספים לחצו כאן>>

התמחות "פרסום,הייטק ושיווק דיגיטלי" מכשירה את הסטודנטים לעבודה בתחומי השיווק, הפרסום, הדיגיטל והייעוץ התקשורתי (יחסי הציבור והדוברות) במגוון רחב של תפקידים ומסגרות- החל מעבודה במשרדי פרסום ויח"צ וכלה בקידום יוזמות מסחריות, פוליטיות, חברתיות ואחרות. בצד לימודים עיוניים, הכוללים הענקת כלים לחשיבה ולניתוח ביקורתיים, מקנה ההתמחות לסטודנט מיומנויות שכנוע הניתנות ליישום באמצעי המדיה השונים. בין המיומנויות המעשיות הנרכשות בסדנאות: חשיבה אסטרטגית, חשיבה יצירתית, פיתוח רעיונות קריאיטיבים, ניהול מותג, ניהול רשתות חברתיות, מנהלי קמפניים בדיגיטל, ייעוץ תקשורתי (דוברות ויחסי ציבור) ועוד.
בית הספר לתקשורת מאמין שעליו להכשיר את בוגריו לא רק לתפקיד הראשון שלהם אלא גם, ובעיקר, לתפקידי ההמשך. לימודי הניהול מעניקים לבוגרים כלים שיאפשרו להם להשתלב בתפקידי ניהול בעולם התקשורת ובעולם העסקי בכלל. בין השאר, הלימודים כוללים קורסים כמו התנהגות צרכנים, זכויות יוצרים, התנהגות ארגונית והמשאב האנושי, יסודות המימון ועוד. הסטודנטים רוכשים מיומנויות לניהול והקמה של עסק עצמאי בקורסים דוגמת יסודות השיווק ועקרונות היזמות. על אף שחלק מהקורסים מחייבים חשיבה כמותית, הם מותאמים לעולם הידע של תלמידי התקשורת שזוכים לליווי צמוד של מרצים, עוזרי הוראה ומתרגלים.
אנו מאמינים כי כל סטודנט צריך לצבור ניסיון ו"תיק עבודות" כבר במהלך הלימודים ובכך ליצור יתרון תחרותי כאשר הוא נכנס לשוק העבודה. ניסיון זה נצבר באמצעות הסדנאות המעשיות הרבות המועברות בבית הספר, שחלקן מתקיים בשיתוף פעולה עם גופים מובילים בתעשייה. מטלות הגמר בסדנאות אלו מניבות תוצרים הנכנסים היישר לתיק העבודות שלכם בתום הלימודים.

בין הסדנאות אליהן נחשפים הסטודנטים במהלך הלימודים:

סדנת ניהול מותג יצירתי– זוהי הסדנה הראשונה והמשמעותית שאותה תחוו במהלך התואר. בסדנה זו תלמדו איך נולדים מותגים, כיצד בונים אסטרטגיה למותג וכיצד מספרים סיפור תקשורתי מעניין לחברות ולמותגים.

סדנת יח"צ- בסדנה זו תכירו את עולם יחסי הציבור והדוברות. תלמדו כיצד לנהל משברים תקשורתיים, תעשו היכרות עם מגוון הכלים והממשקים עמם עובד איש יחסי הציבור. תלמדו כיצד להכניס ידיעות לעיתונות ולייצר כותרות עבור החברה או המותג שלכם.

סדנת פרסום דיגיטלי ומדיה- טרגוט, אינטראקציה, אנגייג'מנט, פרסונליזציה, רימרקטינג, תוכן גולשים, משפיענים, פרסום מבוסס מיקום, מציאות רבודה, אחוז הקלקה- אילו רק חלק מהמונחים והתהליכים אשר משרתים את אנשי השיווק והפרסום הדיגיטלי בתכנון ויישום קמפיין אונליין אפקטיבי. בסדנה זו תחשפו למגמות, לעקרונות ולמאפיינים הייחודיים של השיווק הדיגיטלי הצומח מידי שנה.

סדנת ניהול רשתות חברתיות– עולם הרשתות החברתיות הפך להיות משמעותי ביותר בחיי היומיום שלנו, גם חברות ומותגים מנסים למקסם את הנוכחות שלהם ברשתות ולייצר תוכן רלוונטי ומעניין, על מנת למשוך את הגולשים. בסדנה זו תתנסו ביצירת תוכן שיווקי ברשתות החברתיות, תוך התאמה למטרות השיווק ולקהלי היעד.

 

אלו רק חלק מן הסדנאות המעשיות המחכות לכם בלימודים. בנוסף ילמדו סדנאות באסטרטגיה, קריאייטיב, כלים דיגיטלים מתקדמים ועוד.

תלוי במסגרת האקדמית. קורסי החובה נלמדים באולמות גדולים ומשתתפים בהם 80-160 סטודנטים. סדנאות וסמינרים נלמדים בקבוצות קטנות, כיתות קטנות, אולפנים, חדרי עריכה, סטודיו דיגיטלי ועוד, וגודלן נע בין 20 ל-35 סטודנטים.
אנחנו מאמינים שלקריירה צריך לדאוג כבר במהלך הלימודים ואין דרך טובה יותר להתחיל מאשר לעבוד בארגון תקשורת. משום כך, הוקם בבית הספר "מדור התנסות מעשית" שכל תפקידו הוא לחבר סטודנטים לארגוני תקשורת, מהקטנים ועד הגדולים ביותר בישראל, בהם הסטודנטים מועסקים במסגרת "התנסות מעשית" שהיקפה 100 שעות. מהניסיון שלנו, חלק לא מבוטל מאותם ארגונים שוכר את הסטודנטים בסוף ההתנסות המעשית כעובדים מן המניין.
ייחודה של תכנית הלימודים שלנו היא בכך שהיא פותחת אפשרויות תעסוקה רבות.
בכל חברה, קטנה כגדולה, ישנה מחלקת שיווק ותקשורת שיווקית בה מפתחים מהלכי תקשורת עבור המותג ויש לנו בוגרים רבים בתפקידי ניהול מותג וניהול שיווק בחברות המובילות במשק. בנוסף, בוגרי בית הספר לתקשורת ממלאים מגוון עצום של תפקידים בארגוני תקשורת הפועלים בתחומים שונים. כך לדוגמה, הסטודנטים משתלבים במשרדי פרסום מסורתיים וחדשים בתחומים השונים (דיגיטל, אסטרטגיה, קריאיטיב, ניהול מותג, תקציבאות ועוד), במשרדי יחסי ציבור, בערוצי טלוויזיה, בחברות הפקה, בעיתונים מודפסים ומקוונים, בחברות דיגיטל ועוד. אפשר למצוא את הבוגרים שלנו מנהלים חברות ענק, משמשים כעיתונאים חוקרים בטלוויזיה, מנחי תכניות בידור, יזמים של חברות סטארט-אפ מצליחות ועוד. במובן הזה, בית הספר לתקשורת של המסלול האקדמי המכללה למינהל הוא "פותח הדלתות" האולטימטיבי למגוון נרחב ומגוון של קריירות אפשריות בתחום הדיגיטל, התקשורת והניהול.
בבית הספר לתקשורת תוכלו למצוא אולפן טלוויזיה, חדרי עריכה וסטודיו דיגיטלי:
אולפן טלוויזיה:
אולפן הטלוויזיה הגדול של בית הספר כולל שלוש מצלמות דיגיטליות באיכות שידור, מערכת ניתוב, מערכת גרפיקה לשידור ואפקטים תלת ממד. האולפן מצויד במערכת הקלטה וניגון על-ידי שרת וידאו, חדר סאונד אקוסטי הכולל מיקסר דיגיטלי, מחשב תאורה משוכלל ובקרת מצלמות מלאה.

סטודיו דיגיטלי:
הסטודיו הדיגיטלי כולל 28 עמדות המבוססות על מחשבי מקינטוש מתקדמים, מקרן HD ועוד. הסטודיו בנוי בצורת Open Space ומאפשר שילוב מושלם בין לימוד ותרגול. הסטודיו הדיגיטלי משמש ללימודי מקצועות המולטימדיה דוגמת עריכת וידאו (Adobe Premiere), עיבוד תמונה (Adobe Photoshop) וקומפוזיציה, גרפיקה (Adobe Illustrator) ומערכות UX/UI, פיתוח אתרי אינטרנט ואפליקציות ועוד. הסטודיו מחובר למערכת אחסון מרכזית המאפשרת לכל סטודנט יחידת אחסון פרטית ברשת וכן מאפשרת עבודה על פרויקט משותף מכל העמדות.
תכנית הסדרי המימון נועדה להקל על הסטודנטים בתשלום שכר הלימוד ע"י פריסת שכר הלימוד להחזרים קטנים ונוחים ללא ריבית וללא הצמדה. לדוגמא, ניתן לקבל 15,000 ש"ח בפריסה של עד 60 החזרים בהחזר חודשי קבוע של 250 ש"ח ללא ריבית וללא הצמדה! הסדרי המימון מבוצעים באמצעות מערכת בנקאית ומסובסדים ע"י המסלול האקדמי המכללה למינהל.
קמפוס המסלול האקדמי המכללה למנהל ממוקם בשדרות יצחק רבין 7 במערב ראשון לציון, דקות ספורות בנסיעה מיציאת נתיבי איילון לראשון לציון ומתחנת הרכבת הסמוכה, ומספר מאות מטרים מיציאת כביש 431 לראשון לציון מערב. מיקומו האסטרטגי של הקמפוס מאפשר להגיע אליו מרוב היישובים בקו באר-שבע-ירושלים-חדרה בתוך פחות משעה, וכמובן תוך דקות ספורות מערי תל אביב והמרכז.
אוטובוסים מהמרכז
תל אביב:
אגד>>>
קו 84 מהתחנה המרכזית החדשה ת"א
קו 84 מהתחנה המרכזית הישנה ת"א
קו 163 מהתחנה המרכזית החדשה ת"א אל תחנה מרכזית חדשה ראשל"צ
קו 173 ממסוף 2000 ארלוזורוב ת"א
קו 173 מקניון עזריאלי ת"א
דן >>>
קו 129 ממסוף רדינג ת"א
ראשון לציון:
אגד>>>
קו 84 מהתחנה המרכזית החדשה ראשל"צ
קו 84 מתחנת רכבת משה דיין
קו 173 מתחנת רכבת משה דיין
קו 173 מהתחנה המרכזית החדש ראשל"צ
קו 6 מהתחנה המרכזית החדשה ראשל"צ
קו 6 מתחנת רכבת משה דיין
קו 17 מהתחנה המרכזית החדשה ראשל"צ
קו 17 מהתחנה המרכזית הישנה ראשל"צ
קו 6 מהתחנה המרכזית ראשל"צ
קו 6 מתחנת רכבת משה דיין
קו 433 מתחנת רכבת ראשונים
קו 204 מתחנת רכבת ראשונים
קו 163 מצומת טמפו-דרך השבעה אל תחנה מרכזית חדשה ראשל"צ
ירושלים:
אגד>>>
קו 431 מהתחנה המרכזית ירושלים
קו 433 מהתחנה המרכזית ירושלים
אוטובוסים מהדרום
אגד>>>
קו 204 מהתחנה המרכזית רחובות
קו 433 מהתחנה המרכזית רמלה
קו 204 מהתחנה המרכזית נס ציונה
קו 311 מהתחנה המרכזית אשקלון אל תחנה מרכזית חדשה ראשל"צ
קווים>>>
קו 138 מתחנה מרכזית יהוד
קו 138 מתחנה מרכזית אור יהודה
קו 139 מבית חולים שיבא
קו 139 מתחנה מרכזית אור יהודה
קו 139 מתחנה מרכזית קרית אונו