דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לרישום ומידע נוסף השאירו פרטים

סיפור ההצלחה של אורפז קינן

לתוכנית התזה הגעתי מיד לאחר סיום התואר השני שלי במנהל עסקים, אותו למדתי גם כן במכללה למינהל. לאחר שעבדתי באקדמיה מזה 3 שנים בתור מתרגלת במכללה, הבנתי שקריירה אקדמית זה משהו שלגמרי קורץ לי. לכן, הדרך לתזה ובהמשך לדוקטורט הייתה די ברורה.

עם הניסיון העשיר שלי במכללה, גם מהצד של זו שמלמדת שם וגם מהצד של זו שלמדה שם, היה לי ברור איפה אני הולכת לעשות את זה. והיום, כשאני אחרי, לגמרי ברור לי שהבחירה שלי הייתה נכונה.

פרופסור רוני מנוס סייעה לי רבות הן בייעוץ לפני התחלת התוכנית, והן בחיבור עם המנחים. בהזדמנות זו, ארצה להודות לרוני על עבודת הקודש שהיא עושה, ועל ההתייחסות לכל סטודנט שלה באופן אישי ופרטני.

זכיתי לבצע את התזה בהנחיית פרופסור אילן אלון, חוקר בעל מוניטין בין-לאומי וניסיון אקדמי עשיר ומגוון. מהרגע הראשון, זיהיתי את התשוקה שלו למחקר ולמדתי ממנו המון. אין ספק שעברנו יחד חוויה מעניינת ומעצבת. תודה רבה אילן!

גם הקורסים בתוכנית התזה, כמו: שיטות מחקר וסדנת התזה, תרמו רבות לנקודת המבט המחקרית שלי. לקורסים אלו חשיבות רבה בעיניי כמעטפת לכתיבת עבודת התזה. אין ספק שהמעטפת הזו ניכרת באיכות המסלול ובאיכות התזות בפרט. ניפגש בדוקטורט!