סטודנטים לתקשורת חזותית במרחבי הפנים עיצבו חנויות קונספט עבור מותג האופנה המוביל "קסטרו"
במסגרת קורס "חוויית קניות אינטראקטיבית" של המנחה אפרת ידיד בן עזרא כחלק מלימודי תקשורת חזותית במרחבי הפנים, הציעו הסטודנטים קונספטים חדשניים לעיצוב סניף הדגל של מותג האופנה המוביל קסטרו בדיזינגוף סנטר. הסטודנטים נתבקשו לתת דגש מיוחד לחוויית הלקוח, תוך יצירת חלל אינטראקטיבי – כזה המתקשר עם הלקוח גם בדרכים טכנולוגיות ולא קונבנציונאליות.
כ-14 הצעות הוגשו ומתוכן נבחרו על ידי נציגי קסטרו שבעה פרויקטים נבחרים שעלו לוועדת שיפוט. וועדת השיפוט כללה את פרופ' כרמלה יעקבי וולק, דיקאנית ביה"ס לעיצוב; שושי בראלי, ראש החוג לעיצוב פנים; קרן סמברג, יזמית בתחום האחריות החברתית, אילה עפרון, מרצה לעיצוב אופנה.
מלגות בסך 20,000 ש"ח הוענקו ע"י חברת קסטרו לשלוש ההצעות הזוכות:
במקום הראשון זכתה הסטודנטית בר אלכסנדר עם פרויקט "בריזה קייצית" – בר יצרה חוויית קניות בהשראת בריזה קייצית. המוטיב של הרוח בא לידי ביטוי במגוון אופנים, החל מעיצוב חלון ראווה אינטראקטיבי, בו העוברים ושבים מוזמנים לסחרר את פריטי הקולקציה המוצגים, באמצעות נשיפה לתוך ממשק שבשבת , דרך קפסולות-רוח שמוקמו ברחבי החנות ושגורמות לפריטי הקולקציה שבתוכן להתנופף כמחווה למרילין מונרו ועד המדרגות הנעות בהן מוקם קיר מאווררים בגובה של 5 מ', אשר ייצר אדוות של בריזה להנאת המבקרים בחנות.