הטעויות שיובילו אותך להצטיינות בהוראה
בהנחיית: ד"ר יוסי בר, ראש רשות ההוראה והלמידה
משך הסדנה: בין השעות 10.00-12.30
יום חמישי, 19 בספטמבר 2024
מרכז הסימולציות במכללה
הטעויות והשגיאות בכיתה מעלות שאלות מאתגרות נוספות, כגון: למה סטודנטים טועים כשהמרצה מסביר היטב את נושאי הלימוד? כיצד על המרצה להגיב לטעויות במהלך דיון בכיתה? האם להגיב לכל טעות? כיצד להתמודד עם טעויות בתרגילים ובמבחנים? האם כדאי להימנע מדיון בטעויות כדי לא להעצים את תחושת הכישלון והתסכול? האם דיון בטעויות יוצר אקלים לימודי הפוגע ביעילות הלמידה? כיצד לגרום לסטודנטים לחשוב מחדש על טעויות?
לשמחתנו, קיימות דרכים חדשות המחזקות את הגישה של הכרה בטעויות והפיכתן לחלק בלתי נפרד מתכנית הלימודים בקורס. הגישה החדשה פותחת אפיקים יעילים ביותר להתמודדות עם טעויות בתהליך הלמידה ומשלבת את הלמידה מטעויות כחלק מובנה ומתוכנן בסילבוס.