מהפכה בהערכה: שיטות חדשות בעידן ה-AI
A Revolution in Assessment: New Methods in the Age of AI
בהנחיית: ד"ר יוסי בר, ראש רשות ההוראה והלמידה
משך הסדנה: 9.00-11.00
יום ראשון, 18 בפברואר 2024
מקוון
האם תם עידן קריאת מאמרים על ידי סטודנטים?
האם אין יותר צורך להטיל משימות של סקירת ספרות?
מי יכין את ה'רפרט', הסטודנט או ה-AI? מי ינתח את ממצאי המחקר?
מי יכתוב את העבודה האקדמית? כניסתה של הבינה המלאכותית לכיתות הלימוד משבשת את שיטות הערכה המסורתיות ומצריכה התאמה שלהן ליכולותיה הייחודיות של הבינה המלאכותית.
בסדנה נעסוק בשאלות מרתקות ומאתגרות שיתוו את הדרכים להערכת הלמידה, אלו כלי הערכה עומדים לרשותנו כאשר ה-AI יכול לבצע כמעט את כל המשימות המסורתיות? כיצד נעריך תוצרי למידה המבוססים על שילוב AI? כיצד לשלב AI בתהליך ההערכה? האם ניתן ורצוי להעריך את התהליך או את התוצר? האם ניתן להעריך עבודת צוות כתוצר למידה? ואולי הופעתה של GenAI מעניקה הזדמנויות חדשות לשקול את מטרות ההערכה?
תשובות לשאלות אלה מחייבות עריכה מחודשת לחלוטין של הסילבוס כדי להתאימו לשיטות ההערכה החדשות. הסדנה תאפשר למשתתפים לבחון מחדש את שיטות הערכה בהתאם לתוצרי הלמידה, לפתח גישות יצירתיות להערכת סטודנטים בעידן ה-AI, להכיר כלים ושיטות חדשניות להערכת הישגים ולשפר את ההוראה
העברת סילבוס:
כל משתתף מתבקש לשלוח סילבוס של קורס אחד לפחות אל
אלי רובין: EliRu@hdq.colman.ac.il , עד לתאריך 20.01.24.
הסילבוס הכרחי כדי להתאים את נושאי הסדנה לתכני הקורסים הנלמדים.