ד"ר גילה אורן
ראשת ההתמחות בשיווק ודיגיטל ומרצה בפקולטה למנהל עסקים
אודות
ד"ר גילה אורן הינה מרצה בכירה, חברת סגל וראש ההתמחות בשיווק בפקולטה למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגרת תואר ראשון ותואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית בירושלים, ובעלת תואר דוקטורט מהפקולטה לניהול באוניברסיטת בן גוריון. עבודת הדוקטורט שלה עסקה בחוויית הביקור באתרי מורשת, שם התמקדה בביקור במחנה המוות אושוויץ בירקנאו. מחקר אשר שילב בין היבטים ניהוליים ומרשתיים. מחקריה עוסקים בתיירות מורשת, תיירות ווירטואלית, שיווק מורשת, חווית הביקור באתרי מורשת ובהשפעות השואה על הדור השני.
ד"ר אורן היא בוגרת "קורס פולין" של יד ושם. משמשת מדריכה מטעם יד ושם של קבוצות נוער ושל קבוצות צה"ל וכוחות הביטחון. מלווה קבוצות בינלאומיות במצעד החיים. בוגרת סמינר אושוויץ, סמינר פולין צ'סנטוחובה ואחרים. חברה בארגון אופק (OFEK) ומשתתפת פעילה בסדנאות טאוויסטוק כולל כאלו העוסקות במפגש בין קורבנות ומקרבנים במלחמת העולם השנייה.
לד"ר אורן ניסיון מעשי רב שנים. בין היתר משמשת כראש מחלקה מזה שבע שנים. יוזמת ומובילה פרויקטים פדגוגים ומקצועיים בתחום ההכשרה היישומית של הסטודנטים. פרויקטים המציידים את בוגרי התוכנית בכלים וכישורים רלוונטיים לשוק העבודה. בנוסף, לד"ר אורן ניסיון מעשי של למעלה מעשרים שנה בענף השיווק והפרסום. בעבר ביצעה שורה של תפקידים בניהול מחקר ואסטרטגיה במשרדי פרסום ובארגונים מובילים כמו גיתם BBDO , שידורי קשת, NANA 10 ואחרים. טיפלה בפרסום מגזרי ומשמשת כיועצת חיצונית בתחום הפרסום והשיווק לחברות במגזר העסקי והציבורי כמו כן חברה פעילה בוועדות מכרזים שונות בכלל זה בוועד המנהל של מוזאון יד מרדכי.