בית הספר לתקשורת
בעידן שבו אנו חיים, תקשורת היא הלב הפועם והמניע של החברה, הכלכלה, הפוליטיקה והתרבות. מיומנויות בתחומי סושיאל מדיה, יחסי ציבור, פרסום ותוכן הדיגיטלי הפכו למבוקשות בשוק העבודה, וכאלו המחייבות התעדכנות מתמדת.
בית הספר לתקשורת הוא הראשון בישראל שהעניק תואר ראשון בתקשורת, ומאז הקמתו נחשב לתו התקן האקדמי והמקצועי הראשון במעלה ללימודי תקשורת באקדמיה הישראלית.
בית הספר מציע שתי התמחויות במסגרת תוכנית התואר הראשון בתקשורת: התמחות בתוכן, טלוויזיה ודיגיטל והתמחות בפרסום ושיווק דיגיטלי.
חוויית למידה אחרת
בית הספר שם דגש על למידה מעשית ומעמיד לרשות הסטודנטים והסטודנטיות אולפני וידיאו, מעבדות AI, חדרי עריכה, אולפני פודקאסטים וציוד וידאו מתקדם המאפשרים להם ליצור ולהביע את עצמם. במהלך התואר עושים הסטודנטים והסטודנטיות שימוש בכלי AI מגוונים ולומדים כיצד להשתמש בהם לצורך יצירת סרטונים, כתיבה, פיתוח פורמטים, הפקה, יזמות דיגיטלית, סושיאל ועוד.
המרצים והמרצות בבית הספר הם אנשי ונשות אקדמיה מובילים בתחומם, ובכירים ובכירות בתעשיית התקשורת המקומית. המרצים והמרצות, ובראשם ראשות ההתמחויות ודיקן בית הספר, מאמינים ביחס אישי כמפתח להצלחה ולחוויה אקדמית משמעותית.
מחוברים לתעשייה
החיבור עם התעשייה הוא חלק בלתי נפרד מתוכנית הלימודים בבית הספר לתקשורת. חיבור זה בא לידי ביטוי בסגל מרצים ומרצות המורכב מאנשי ונשות מקצוע מובילים בתחומי התקשורת, על שלל גווניהם.
תוכנית הלימודים כוללת סדנאות מעשיות המועברות על ידי בכירי ובכירות התעשייה. כמו כן, מתקיימים סיורים בגופי תקשורת ובשנה ג' מתקיימות סדנאות ייעודיות עם התעשייה.
במהלך הלימודים, הסטודנטים והסטודנטיות אף משתתפים בפרויקטים משותפים עם התעשייה הן במסגרת האקתונים בהם הם מתמודדים עם אתגרים אמיתיים של המותגים הגדולים בארץ, והן במסגרת התנסות מעשית בחברות מובילות בשוק הישראלי, ביניהן MAX, בזק, סמסונג, MAKO, חדשות 12, תאגיד השידור ועוד. עוד כוללים הלימודים פרויקט גמר, במסגרתו הסטודנטים והסטודנטיות מייצרים מענה תקשורתי במגוון תחומים: פרסום מסחרי או חברתי, פיתוח סדרת דרמה, ניהול תוכן לסושיאל, דוקו ואקטואליה, יזמות ועוד.
רשת הבוגרים והבוגרות הגדולה בישראל
למעלה מ-7,500 בוגרים ובוגרות סיימו את הלימודים בבית הספר מאז הקמתו, והשתלבו במגוון רחב של תפקידים בתעשיית התקשורת המקומית.
תנאי קבלה
קבלה אוטומטית |
קבלה על תנאי |
מסלול בגרות: ממוצע בגרות משוקלל מציון 90 ומעלה ומעבר ראיון קבלה. | מועמדים שאינם עומדים בתנאי הקבלה האוטומטית מוזמנים להגיש את מועמדותם ולפנות לצוות מרכז הרישום לצורך בדיקת אפיקי הקבלה על תנאי. |
מסלול בגרות ופסיכומטרי: ממוצע בגרות משוקלל מציון 85 ומעלה, ציון פסיכומטרי 550 ומעלה, עמידה בציון המשוקלל הנדרש במוסד (בגרות ופסיכומטרי) ומעבר ראיון קבלה. או: ממוצע בגרות משוקלל מציון 80 ומעלה, ציון פסיכומטרי 600 ומעלה, עמידה בציון המשוקלל הנדרש במוסד (בגרות ופסיכומטרי) ומעבר ראיון קבלה. |
*מועמדים שאינם עומדים בתנאי הקבלה על תנאי יכולים להירשם למסלול המכינה (בכפוף לעמידה בתנאי הקבלה למכינות). |
תואר ראשון בתקשורת לאקדמאים: זכאות לתואר ראשון ממוסד אקדמי המוכר בישראל ומעבר ראיון קבלה. |
AI בתואר ראשון בתקשורת
-
תואר ראשון בתקשורתבמהלך התואר תעשו שימוש בכלי AI כגון: צ'אט GPT MIDJOURNY, SlidesAI, Looka ותסתייעו בהם לצורך יצירת סרטונים, כתיבה, פיתוח פורמט, הפקה, פרסום ועוד. כמו כן, תקחו חלק בפרוייקטי הגמר שבהם מושם דגש על יזמות דיגיטלית.
רוצים לשמוע מה יש לבוגרים שלנו להגיד?
למה דווקא אצלנו?
שיתופי פעולה עם התעשייה
-
! Ready .Study. Goתארו לעצמכם שמנכ"לית של מותג גדול מציגה בפניכם אתגר ויש לכם 8 שעות להציג פתרון שיווקי, פרסומי או יצירתי, יכולים לדמיין את זה? עכשיו תתארו שאתם נכנסים למעלית של משרד הייטק גדול, נכנסים לחדר הישיבות והסדנה שלכם מתקיימת בדיוק שם. בבית הספר לתקשורת מתקיימים שיתופי פעולה עם עשרות מותגים וחברות כדי להכין אתכם לחיים עצמם.
-
MeetUpאנחנו מאמינים שחלק מחווית הלימודים היא לפגוש תכלס את התעשיה ולכן בכל שנה מתקיים מפגשים עם יוצרים ובכירים של עולם התקשורת המגוון. כמו כן, לאורך שנת הלימודים מתקיימים סיורים בחברות פרסום, אולפני טלוויזיה וחברות הייטק.