דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)

ד"ר יעל פודקמיין

ראשת ההתמחות בפרסום ושיווק דיגיטלי, אחראית פרויקטי גמר ומרצה בבית הספר לתקשורת

אודות

ד"ר יעל פודקמיין היא ראש תוכנית הלימודים בפרסום ושיווק דיגיטלי ואחראית על מערך פרויקטי הגמר בבית הספר לתקשורת. בתפקידה, היא מובילה את החזון האקדמי של התוכנית ומקדמת את הכשרת הדור הבא של אנשי השיווק והפרסום בישראל. לד"ר פודקמיין ניסיון מקצועי עשיר של למעלה מעשור בתעשיית הפרסום, כולל תפקיד בכיר כסמנכ"לית אסטרטגיה במשרד הפרסום המוביל ראובני פרידן. היא הובילה מהלכים אסטרטגיים עבור המותגים הגדולים במשק, ביניהם שטראוס, קסטרו, אורנג' וכללית. כיועצת אסטרטגית עצמאית, ליוותה תהליכי מיתוג משמעותיים במשק הישראלי, כולל המיזוג של מיטב-דש, יופלה, YES וארקיע.

בתפקידה האקדמי, ד"ר פודקמיין מלמדת קורסי ליבה בתחום הפרסום והשיווק, כולל יסודות הפרסום וסדנה באסטרטגיה שיווקית ותקשורתית. היא מנחה סטודנטים בפרויקטי גמר בפרסום מסחרי, המשלבים תיאוריה ופרקטיקה ומכינים אותם לאתגרי התעשייה. מחקריה מתמקדים בתחום השיווק והתנהגות צרכנים, נושא בו השלימה את לימודי הדוקטורט בבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת בר-אילן. ד"ר פודקמיין היא בעלת תואר ראשון בתקשורת וניהול מהמכללה למינהל, תואר שני בפסיכולוגיה חברתית מאוניברסיטת בר-אילן, ותואר שלישי בהתמחות שיווק והתנהגות צרכנים מבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת בר-אילן.

השכלה ומחקר

  • השכלה

    2004
    תואר שני MA, פסיכולוגיה חברתית. בית הספר לסוציולוגיה, אונ' בר אילן.
    1998
    תואר ראשון BA, תקשורת וניהול, בית הספר לתקשורת, המכללה למינהל

  • מחקר

    התנהגות צרכנים, פרסום