דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
לרישום ומידע נוסף השאירו פרטים

נהנים משני העולמות - לימודי ערב במדעי ההתנהגות

בית הספר למדעי ההתנהגות מציע לסטודנטים מסלול לימודי ערב ייחודי, המאפשר להם לשלב עבודה במקביל ללימודים
סטודנטית לומדת במכללה - תמונת אווירה | המסלול האקדמי המכללה למינהל

אנשים רבים רוצים לרכוש השכלה גבוהה אך מתקשים לשלב בין המחויבויות התעסוקתיות שלהם והאישיות לבין הדרישות האקדמיות. על מנת להקל את חיי הסטודנטים העובדים ובעלי המשפחות, ייסד בית הספר למדעי ההתנהגות של המסלול האקדמי המכללה למינהל את מסלול לימודי הערב לתואר ראשון במדעי ההתנהגות, המאפשר לסטודנטים להמשיך לעבוד תוך רכישת השכלה אקדמית.

שילוב מנצח בין לימודי מדעי ההתנהגות לתואר ראשון ופיתוח קריירה

ליאל טל, סטודנטית ללימודי מדעי ההתנהגות, מספרת על הבחירה במסלול הערב: "אני עובדת במשרה מלאה בחברת היי-טק כעוזרת אישית למנכ"ל, והיה לי חשוב לשמור על מקום העבודה שלי. בחנתי הרבה מוסדות אקדמיים והתכנית שהציעו לי במכללה למינהל מאפשרת לי לעשות את שני הדברים. המכללה מתחשבת בנו מכל היבט אפשרי".

לדברי טל, הסגל האקדמי והמקצועי של בית הספר קשוב לצרכי הסטודנטים ומתחשב בשעות העבודה שלהם. "שאני נמצאת בתקופה לחוצה בעבודה המרצים מאוד גמישים. בכלל - הקשר איתם הוא מאוד בגובה העיניים וזו חוויה אחרת".
למרות שמדובר בשני ימי לימודים שבועיים בלבד - חצי יום באמצע השבוע וימי שישי - מסלול הלימודים הוא אינטנסיבי בדומה לכל לימודי התואר הראשון במכללה. "זה דורש לסדר את לוח הזמנים בצורה מדויקת", מוסיפה טל, "אבל זה בהחלט אפשרי".

"העובדה שקיבלתי את האופציה להמשיך לעבוד היא הסיבה העיקרית לבחירתי במכללה. זה איפשר לי לבנות את העתיד הקרוב וגם לצאת עם תואר"
ליאל טל, סטודנטית במסלול לימודי הערב

גם בלימודי הערב במדעי ההתנהגות - שמים דגש על הפרקטיקה

בית הספר למדעי ההתנהגות שם דגש על יישום מעשי של תחומי הלימוד השונים תוך דגש על השתלבות בשוק העבודה. "עושים לנו את הקשר בין התיאוריות לפרקטיקה בשטח, וזה משהו שמאוד חשוב לי באופן אישי".
טל אומרת שלימודי המשך לתואר שני הם בהחלט דבר שהיא שוקלת. "יש המון לאן להתפתח בתחום", היא מוסיפה, "אני מבחינתי רוצה להמשיך ישר לתואר שני וכמובן שבמכללה".
לסיכום אומרת טל: " המכללה עמדה בציפיות שלי, אני מאוד נהנית מהשיעורים והשכלתי המון במהלך השנתיים האחרונות. העובדה שקיבלתי את האופציה להמשיך לעבוד היא הסיבה העיקרית לבחירתי במכללה. זה איפשר לי לבנות את העתיד הקרוב וגם לצאת עם תואר".