דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)

האקתון עם חברת פיצה האט

במסגרת פרויקט סמסטריאלי, אותו יזם אגף קשרי החוץ של המכללה, פיתחו סטודנטים רעיונות שיווקיים עבור חברת פיצה האט

בתוך העשייה העסקית היומיומית, לא תמיד מתפנים ארגוניים לתהליכי חשיבה עמוקים. שיתוף פעולה בין חברת פיצה האט והמכללה למינהל, זימן לחברה הזדמנות לייצר תהליכים כאלו.

במסגרת שיתוף הפעולה, אותו יזמה טלי בירון, לשעבר סמנכ"לית קשרי חוץ של המכללה, הציגו בכירי החברה בפני סטודנטים של המכללה אתגרים שיווקיים איתם הם מתמודדים. במהלך הפרויקט, שהתפרס על סמסטר שלם, הסטודנטים ביקרו בסניפים שונים של הרשת, נפגשו עם בעלי תפקידים בה, תיחקרו את התחום, ובסופו של דבר הציגו מספר פתרונות - אותם פיתחו בצוותי עבודה מצומצמים.

אודי שמאי, הבעלים של פיצה האט, מציין כי התהליך כולו יצר ברשת תחושה של עשייה והתחדשות. "הסטודנטים עשו עבודה רצינית ויסודית. אמנם לא מימשנו את הרעיונות שהועלו, אבל התהליך כולו חידד אצלנו דברים. בנוסף, היו פתרונות שלא יכולנו ליישם בגלל מגבלות שונות, אבל הם פתחו אצלנו פתח לדברים אחרים. הפרויקט כולו איתגר את הצוות שלנו באופן חיובי ביותר".

טלי בירון, לשעבר סמנכ"לית קשרי חוץ של המכללה מציינת כי העובדה שארגון בוחר לשלב בתהליך חשיבתי מוחות צעירים ורעננים, מעוררת השראה שאין לי ספק שתוביל להנעת תהליכים נוספים בעתיד, שלהם השפעה חיובית משמעותית. "כל אחד משיתופי הפעולה שלנו נרקם באופן מדויק בהתאם לצרכים השונים של כל ארגון, ולאתגרים עמם הוא מתמודד".