דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
האקתון דיגיטלי ראשון כלל מסלולי של האגף לקשרי חוץ של המכללה בניהולה של הגב' טלי בירון הגיע לסיומו, אבל מהווה בעצם רק את נקודת ההזנק לבאות. בימים אלה ממש, הקבוצה הזוכה והקבוצה שהגיעה למקום השני ממשיכות בקשר עם חברת סמלת לפיתוח ויישום הרעיונות

האקתון דיגיטלי ראשון כלל מסלולי של האגף לקשרי חוץ של המכללה בניהולה של הגב' טלי בירון, לשעבר סמנכ"לית קשרי חוץ, הגיע לסיומו, אבל מהווה בעצם רק את נקודת ההזנק לבאות.

במשך ארבעה ימים עשרים סטודנטים וסטודנטיות לתואר ראשון במנהל עסקים ולתואר שני בעיצוב חדשנות ויזמות, עבדו בצוותים רב-תחומיים על פיצוח אתגרים בעולמות החדשנות של ענף הרכב עם יבואנית רכבי הספורט והיוקרה סמלת. הסטודנטים זכו לליווי צמוד של מנטורים מובילים מהתעשייה, ובהובלתה של אפרת ידיד בן עזרא, יועצת ומומחית לתהליכי חדשנות.

לאחר אירוע שיפוט מותח שכלל את ההנהלה הבכירה של סמלת ואנשי מפתח מהתעשייה, נבחרה הקבוצה המנצחת שזכתה ב-10,000 ₪, וביניהם הסטודנטים שני דולב, אסף קנדל, מאור לוי ואיתמר אורן.

בימים אלה ממש, הקבוצה הזוכה והקבוצה שהגיעה למקום השני ממשיכות בקשר עם חברת סמלת לפיתוח ויישום הרעיונות.

מאחלים להם בהצלחה!

לקריאת מכתב תודה מאת גלעד דגן, סמנכ"ל פיתוח עסקי ואסטרטגיה על שיתוף פעולה זה לחצו >>