דלג לתפריט ראשי דלג לתוכן העמוד דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)

שנת 2021 יצרה אתגרים חדשים בפני מוסדות אקדמיים בכל הנוגע להוראה ולמידה.

בהאקתון פנים ארגוני של האגף לקשרי חוץ ביחד עם מחלקת משאבי אנוש עלו פתרונות יצירתיים בקרב העובדים, בכל הנוגע לבידול וייחודיות המכללה אל מול ים האפשרויות העומדים לרשות סטודנטים פוטנציאליים.

האקתון ביוזמתה של טלי בירון, לשעבר סמנכ"לית קשרי חוץ ביחד עם יפעת לוי-מאייר, סמנכ"לית משאבי אנוש, שמטרתו לייצר פתרונות חדשניים לאתגר הבידול "איך להיות זברה בים?".

בהאקתון השתתפו 9 צוותי עבודה שכללו כ– 70 חברי סגל אקדמי וסגל מנהלי. באירוע חווייתי, מגבש, מעורר חשיבה לא קונבנציונאלית עם הרבה אוכל ומוסיקה, אשר בסיומו התבקש כל צוות להציג רעיון מרכזי במשך 3 דקות.

את התהליך כולו הוביל ד"ר גוין סאס, דיקן ביה"ס לעיצוב וחדשנות, מומחה לתהליכי חדשנות בארגונים.

סאס ליווה והעשיר את הצוותים בתרגילים מעוררי יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא, ובתום 10 שעות של עבודה הציגו הקבוצות פתרונות מגוונים ואחרים. אך כמו בכל תחרות, גם כאן נבחר הצוות המנצח שהציג את הרעיון היצירתי והיישומי ביותר, פתרון שניתן לאמץ אותו כחלק מתהליכי האסטרטגיה של המכללה כבר בטווח המיידי.

על עיצוב הקמפיין השיווקי שהתקיים בין כתלי המכללה, אחראיות סתיו פרץ ומאיה נולדר, סטודנטיות שנה ד', ביה"ס לעיצוב וחדשנות.

ותודה ענקית לשירן כהן ולימור לב אשר בלעדיהן אירוע זה לא היה זוכה להצלחה כה כבירה ומרשימה.